Vyriausybės paskelbtas Lietuvos įvaizdžio kūrimo strategijos konkursas gali baigtis skandalu. Perskaitę jo sąlygas daugelis ryšių su visuomene specialistų teigia, kad jos lyg tyčia parašytos vienai kompanijai.
Pasak ryšių su visuomene agentūros „Alora” direktoriaus Eimunto Akromo įtarimų kelia, kad konkursas paskelbtas vasarą, tokiam svarbiam ir dideliam projektui parengti skirtas vos mėnuo, be to, neaiškios konkurso sąlygų formuluotės. „Kartais susidaro įspūdis, kad šis konkursas yra kam nors komplektuojamas”, – LŽ teigė jis.
„Viskas sudėliota taip, kad nežinia, ar patys organizatoriai žino, ko nori ir ko reikia. Iš mūsų, dalyvių pusės kyla klausimas, ar viskas bus vertinama objektyviai, ne pagal pažintis?” – svarstė ir „Integrity PR” direktorius Arūnas Pemkus.
Oficialiai nė vienas pašnekovas nesiryžo nurodyti agentūros vardo, kuriai esą ir surašytos konkurso sąlygos. Tačiau neoficialiai visi minėjo tą patį – ryšiu su visuomene agentūros „VRP/Hill&Knowlton”.
Roberta Tracevičiūtė