Vilniaus meras Juozas Imbrasas siūlo vietoje tramvajaus sostinėje tiesti metro liniją, kuri, jo teigimu, būtų brangesnis, bet kur kas efektyvesnis visuomeninis transportas negu tramvajus.
Kaip pranešė Lietuvos radijas, mero teigimu, Vilniaus miesto savivaldybė šiuo metu ieško užsienio kompanijų, kurios galėtų atlikti antžeminio ir požeminio metro galimybių studiją. Tačiau meras pripažįsta, kad minėtasis projektas kainuotų milijardus ir Vilniaus miestui tai būtų per brangu, todėl tikimasi sulaukti paramos iš Europos Sąjungos.
Pasak J. Imbraso, „metro statybos kainuotų brangiau, negu tramvajaus, bet metro gyventojams būtų žymiai patogesnis nei tramvajus.”
Mero nuomonei pritariantys kai kurie specialistai, kurie teigia, kad tramvajus nebus efektyvus, ypač senamiestyje ir dar labiau stabdytų eismo pralaidumą mieste.
Greitojo tramvajaus projektą stūmė buvusi Vilniaus valdžia, kuriai vadovavo Artūras Zuokas. Eksmero
teigimu, egzistuoja galimybė tramvajaus liniją tam tikrose vietose tiesti ir po žeme, todėl statyti metro neapsimoka, nes tai kainuotų žymiai brangiau.
Pagal buvusio Vilniaus mero A.Zuoko globotą projektą, Vilniuje iki 2020 metų buvo planuojama nutiesti dvi modernaus tramvajaus linijas, kurios, išankstiniais skaičiavimais, kainuotų 1,2-1,5 mlrd. litų. Pirmosios trasos tiesimo darbus buvo planuota pradėti 2007 metais.
J. Imbrasas nedrįso prognozuoti metro kainos ir kiek užtruktų viso projekto įgyvendinimas.