Bendrovė „Autovytaras” – oficialus „Mitsubishi Motors” importuotojas Lietuvoje, kovo 26 dieną pradėjo prekiauti naujuoju „Mitsubishi Outlander”. Vienu populiariausių vidutinės klasės visureigiu pretenduojantis tapti visiškai naujas japoniškas automobilis, anot gamintojų, pirkėjus vilios unikaliu visureigio, lengvojo automobilio ir vienatūrio savybių deriniu.
Po naujojo „Outlander” variklio gaubtu sumontuotas modernus 2.0 l turbodyzelinis DI-D variklis, išvystantis maksimalų 140 AG galingumą ir 310 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas jau prie 1750 variklio sūkių. Galingas ir kartu ekonomiškas variklis komponuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Dinaminėmis savybėmis „Mitsubishi Outlander” beveik nenusileidžia įprastiems lengviesiems automobiliams. Iki 100 km/h jis įsibėgėja per 10,8 s ir pasiekia maksimalų 187 km/h greitį.
Gamintojai įsitikinę, kad naujasis „Mitsubishi Outlander” sužavės lengvajam automobiliui būdingomis valdymo ir važiavimo komforto savybėmis. Automobilio priekyje sumontuota „MacPherson” tipo, o gale – daugiasvirtė pakaba. Patikimą automobilio elgesį kelyje užtikrins 18 colių lengvo lydinio ratlankiai su 225/55 R18 padangomis. Tai, kad kelyje padidinto pravažumo automobilis nenuvils net sportišką važiavimo stilių mėgstančius vairuotojus, įrodo faktas, jog naujajame „Mitsubishi Outlander” panaudotos iš kultinių sedanų „Mitsubishi Lancer Evolution IX” pasiskolintos technologijos. Viena tokių – aliuminio stogas, ne tik sumažinęs bendrą automobilio svorį, bet ir leidęs pažeminti valdymo savybėms gyvybiškai svarbų svorio centrą.
Naujojo „Mitsubishi Outlander” salonas gali būti tiek penkiavietis, tiek septynvietis. Automobilyje montuojama trečioji sėdynių eilė su itin pažangia „Hide&Seat” sistema. Kuomet reikia didesnės bagažo skyriaus erdvės, ši sistema per kelias akimirkas trečiąją sėdynių eilę leidžia paslėpti po bagažinės grindimis.
Automobilyje susodinus penkis žmones, bagažo skyriuje lieka 771 l erdvė. Sulanksčius antrąją sėdynių eilę, bagažinė padidėja iki 1691 l. Įdomu tai, kad antroji sėdynių eilė sulankstoma automatiškai. Tam tereikia paspausti vieną mygtuką. Taip per kelias akimirkas automobilyje sukuriama milžiniška erdvė visiškai lygiomis grindimis, kurioje tilps ne tik visos šeimos manta, bet ir didelių gabaritų kroviniai.
Sunkius ir didelius krovinius lengva pakrauti atidarius apatinį dalomo bagažinės dangčio bortą. Be to, 200 kg svorį išlaikantis dangtis gali tapti puikiu staleliu spontaniškai iškylai gamtoje arba patogiu suoliuku dviems suaugusiems žmonėms.
Saugią kelionę bet kokiu oru ir bet kokiu keliu garantuoja naujausia elektra valdoma visų varomųjų ratų sistema „Mitsubishi All-Wheel Control”. Automobilio salone esančiu valdikliu vairuotojas priekinių varomųjų ratų režimą (2WD) automobiliui važiuojant bet kokiu greičiu gali pakeisti į kintamą (4WD) arba nuolatinę (4WD Lock) visų varomųjų ratų pavarą.
Dėmesio vertas automobilio ir salonas. Vienas svarbiausių jo akcentų – išskirtinė 650 vatų galios „Rockford Fosgate” audio sistema su 9 garsiakalbiais ir integruotu žemų dažnių garsiakalbiu. Specialiai šiam modeliui kurta audio aparatūra automobilio salone leidžia mėgautis koncertų salei prilygstančiu muzikos skambesiu.
Naujajame „Outlander” taip pat gali būti sumontuota „Mitsubishi Multi Communication” sistema su lietimui jautriu 7 colių skystųjų kristalų ekranu. Tai 2500 muzikos kūrinių duomenų bazė, navigacijos sistema su kietuoju disku, „Bluetooth” laisvų rankų įranga ir aibė kitų papildomų funkcijų.
Lietuvoje naujasis „Mitsubishi Outlander” siūlomas keturių įrangos lygių: „Invite”, „Intense”, „Intense +” ir „Instyle”. Net į pigiausios versijos standartinės įrangos sąrašą įtraukta stabdžių antiblokavimo sistema ABS su elektronine stabdžių jėgos paskirstymo sistema EBD, šešios saugos oro pagalvės, elektroninės stabilumo ir ratų praslydimo kontrolės sistema, automatinis oro kondicionierius, šildomos sėdynės, elektra valdomi šoniniai langai, informacinis kompiuteris.