Už rastus raktus padavėja paprašė iš klientės išpirkos. Pasipiktinusi tokiu elgesiu mergina prisiekė daugiau nebesilankyti kavinėje.
Pametė raktus
Trečiadienį vakare Kristina Račkauskaitė su draugėmis vakarojo „Čili kaime” Manto gatvėje.
Buvo linksma, merginos vakarieniavo, buvo viskuo patenkintos.
Tik kai apmokėjo sąskaitą ir susiruošė išeiti, Kristina pasigedo ryšulio raktų.
„Gal penkiolika minučių verčiau rankinę, blaškiausi po salę, ėjau ieškoti raktų į lauką. Galiausiai prisiminiau, kad buvau tualete ir galėjau ryšulį palikti ten, – prisiminė mergina. – Aišku, kad aš kažko ieškau, matė ne tik kavinės lankytojai, bet ir padavėjos.”
Pareikalavo pinigų
Tik kai K.Račkauskaitė paklausė administratorės, ar kas nerado jos raktų, merginas aptarnavusi padavėja pasakė juos turinti.
Klientė ir padavėja nuėjo pasikalbėti atokiau.
„Padavėja nustebino mane klausimu „Kaip skaitysimės?”. Tada bandžiau išsiaiškinti, kokie yra įkainiai. Padavėja, ant kurios krūtinės buvo prisegta kortelė su vardu Inga, atsakė – pinigais, – pasakojo K.Račkauskaitė. – Nustebau ir paklausiau, kiek ji norėtų. Mergina nesuabejojo ir tuojau pat paprašė 20 litų.”
K.Račkauskaitė perklausė, o kas, jei ji neturi pinigų.
„Nėra pinigų, nebus ir raktų!” – toks buvo padavėjos atsakymas.
Tik kai klientė paprašė nusegti nuo ryšulio jai brangų pakabuką, padavėja nepatenkinta nusviedė raktus ant stalo.
„Padavėja paaiškino, kad mokama ne už raktus, o už jų saugumą”, – toliau pasakojo K.Račkauskaitė.
Jautėsi nesmagiai
Mergina pasakojo ne tik buvusi labai nustebinta tokio padavėjos reikalavimo, bet ir pasipiktino jos bendravimo būdu.
„Atrodė, kad padariau nusikaltimą, pamiršusi tualete raktus. Padavėja kalbėjo taip, lyg būtų savaime suprantama už rastą daiktą mokėti pinigus. Neturiu jokio priekaišto dėl aptarnavimo. Todėl padavėjai palikome arbatpinigių. Bet vėliau toji Inga kalbėjo tiesiog įžūliai. Nemalonu buvo su ja aiškintis, matant kitiems lankytojams. Jaučiausi kaip mokinukė neišmokusi pamokos, – pasakojo K.Račkauskaitė. – Mano akimis žiūrint, toks pinigų reikalavimas panašus į reketą.”
Mergina tikino daugiau į šią kavinę niekada nebeisianti. Ir ne todėl, kad nepatinka maistas, o nebenorinti daugiau sutikti padavėjos Ingos.
Mokesčio nėra
Vakar „Čili kaime” dirbo kita pamaina, tad padavėjos Ingos pakalbinti nepavyko. Tačiau administratorė Kristina tikino, kad jokio mokesčio už rastus kliento daiktus šioje įstaigoje nėra nustatyta.
„Klientai dažnai palieka pirštines, šalikus, kartais pinigines ir net banko korteles. Tačiau už tai jokio atlygio neprašoma. Nebent patys žmonės atneša šokolado ar ko kito, – aiškino administratorė. – Manau, ši situacija parodė padavėjos mandagumo laipsnį. Tai ne įstaigos, o asmeninių santykių problema.”
Tai ne įstaigos, o asmeninių santykių problema.”- štai jums įstaigos kuriai „rūpi“ jos prestižas požiūris į lankytoją. Manau toks lankytojų reketas ne naujiena administratorei ir priimtinas įmonei.
Matyt kad ir administratorė tokia pati, prašo pinigų už paliktus daiktus, todėl ir tokia galutinė išvada.