Dėl didelio šalčio vakar ne vienas autobusas taip ir nepasiekė galutinio kelionės tikslo.
Klaipėdos gatvėse vakar kas keletą metrų sustodavo ir neužsivesdavo autobusai. Keleiviams tekdavo išlipti ir ieškoti kitų, kad pasiektų galutinį tikslą.
Stotelėse stovintys keleiviai pyko, kad autobusų vairuotojai nesilaiko parašyto grafiko.
Autobusų keleivius piktina ir apšalę langai, per kuriuos neįmanoma nieko įžiūrėti, ir dėl šalčio neužsidarančios durys.
Žmonės stebisi, kodėl kai per langus nieko nesimato, vairuotojai neskelbia stotelių pavadinimų.
„Klaipėdos keleivinio transporto” direktorius Gintaras Neniškis neneigė, kad vakar autobusai gedo dažniau nei įprasta ir todėl į jų įstaigą pasipylė nepatenkintųjų skambučiai.
„Autobusai gedo todėl, kad dėl šalčio iš rikiuotės išėjo jų automatinės sistemos. Ne viename autobuse dėl to neužsidarė durys. Mūsų visi autobusai senesni kaip 10 metų. Per šalčius išryškėja jų techninės problemos”, – aiškino G.Neniškis.
Direktorius tikisi, kad greitai Klaipėda, kaip Vilnius ir Kaunas, įsigis naujų autobusų, kurie bus ir naujesni, ir šiltesni, ir patvaresni.
Pašnekovas sakė, kad keleiviai, kurie priversti sugedus autobusui persėsti į kitą, neprivalo pirkti naujo bilietėlio, o gali naudotis tuo pačiu. Tačiau prieš tai sugedusio autobuso vairuotojas privalo ant to bilieto pasirašyti ir nurodyti, kur ir kada keleiviai dėl gedimo buvo priversti išlipti.
G.Neniškis aiškino, kad kol kas garsiakalbiai autobusuose neįmontuoti. Jie turėtų atsirasti, įdiegus elektroninių bilietų ir keleivių informavimo sistemą. Tada stoteles pranešinės įrašytas diktoriaus balsas.
Planuojama garsiakalbius įrengti ne tik autobusų viduje, bet ir išorėje, kad prastai matantys klaipėdiečiai žinotų, kuris atvažiavo. Ateityje turėtų atsirasti švieslentės, kuriose bus rašoma, kada tiksliai atvažiuos autobusai, ir informuojama, jei jie vėluos.
G.Neniškis prognozavo, kad elektroninių bilietų ir keleivių informavimo sistema Klaipėdoje bus įdiegta vėliau nei po pusmečio.