„Anykščių vyno” apyvarta išaugo 16,3 proc.

Natūralių ir autentiškų gėrimų gamintoja bendrovė „Anykščių vynas” per devynis šių metų mėnesius pasiekė 22.546 tūkst. litų apyvartą – 16,3 proc. didesnę negu tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais – ir uždirbo 611 tūkst. litų neaudituoto grynojo pelno. Praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu bendrovė patyrė 3.047 tūkst. litų nuostolį.

Teigiamiems rezultatams įtakos turėjo didėjantis „Anykščių vyno” gėrimų pardavimas. Lyginamuoju laikotarpiu bendrovės gaminamų sidrų pardavimas išaugo 70 proc., likerių – 33 proc.

Pasak „Anykščių vyno” direktoriaus Mariaus Gudausko, rezultatai rodo, kad vartotojams patinka iš natūralių žaliavų pagaminti bendrovės gėrimai. „Anykščių vynas” ir ateityje ketina nemažai investuoti į naujų natūralių ir autentiškų gėrimų kūrimą. Tai strateginė bendrovės „Anykščių vynas” kryptis, kurios įmonė neketina keisti. Naujausi „Anykščių vyno” gėrimai – „Antano” sidras ir brendžio bei šokolado skonio kremo likeriai „Topi”.

Šiuo metu „Anykščių vyno” gėrimai eksportuojami į Angliją, Airiją, Ispaniją, Izraelį.

Bendrovė „Anykščių vynas” nuo praėjusių metų rugsėjo skaičiuoja pelną. 2005 metais įmonė uždirbo 2,30 mln. litų pelno ir pasiekė 36,84 mln. litų apyvartą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.