Aukščiausias Švedijos teismas nemato jokios priežasties išklausyti apeliaciją pateiktą Čekijos alaus gamintojo „Budejovicky Budvar” ir tuo užbaigia septynis metus trukusį gamintojo ginčą su „Anheuser-Busch” dėl prekės ženklo. Šis sprendimas palaiko žemesnio rango teismo sprendimą „Anheuser-Busch” suteikti Švedijoje išskirtines „Budweiser” prekės ženklo teises.
Svea apeliacijų teismas, sausio mėnesį, vadovaudamasis 2005 metų Pasaulio Prekybos Organizacijos (World Trade Organization) tarybos sprendimu, nutarė, kad geografiniai ženklai ginami Europoje negali būti naudojami vertime, jeigu jie apsaugoti ankstesniais arba egzistuojančiais patentais. Teismo įsakimu „Budejovicky Budvar” turi nutraukti „Budweiser Budvar” prekės ženklo naudojimą ant kompanijos etikečių, pakuočių ir reklamoje.
„Kadangi „Anheuser-Busch” buvo pirmas gamintojas pradėjęs „Budweiser” alaus gamybą nuo 1876 metų, bei skyręs ženklias investicijas šios rūšies plėtotei visame pasaulyje” – pareiškė Stephen J. Burrows, „Anheuser-Busch International, Inc.” prezidentas ir valdytojas. „Galutinis sprendimas Švedijoje yra reikšmingas tuo, kad juo pražystama, jog „Anheuser-Busch” gamintojas yra teisėtas „Budweiser” pavadinimo savininkas įregistravęs šį pavadinimą net 17 metų prieš „Budejovicky Budvar” kompanijos įsteigimą.
Ginčas dėl prekės ženklo Švedijoje prasidėjo 1999 metais po to kai, „Anheuser-Busch” sėkmingai įregistravo „Budweiser” prekės ženklą. „Anheuser-Busch” gamintojas užregistravo „Budweiser” ar „Bud” prekės ženklus 21 iš 25 Europos Sąjungos šalių, ir tame Europos regione parduoda 31 procentą tarptautiniu mastu parduodamo alaus kiekio.
„Šis ginčas kilo ne dėl parduodamo alaus, o dėl Čekijos alaus gamintojo naudojamo pavadinimo” – pareiškė Burrows, – „Anheuser-Busch” tiki, kad „Budvar” mėgina mūsų įžymios rūšies dėka susikrauti kapitalą, o mes esame įsipareigoję akcininkams ir darbuotojams agresyviai ginti mūsų įžymius prekės ženklus nuo tokio pobūdžio pažeidimų”.