Gegužės pabaigoje autoritetingiausia automobilių saugumą testuojanti „Euro NCAP” organizacija po atliktų saugumo testų naująjį šeštosios kartos „Volkswagen Passat” pripažino saugiausiu ir suteikė jam aukščiausiąjį – penkių žvaigždučių įvertinimą.
Naujasis „Passat” – jau ketvirtasis „Volkswagen” modelis po „Touran”, penktos kartos „Golf” ir visureigio „Touareg”, pelnęs aukščiausią saugumo įvertinimą. Tik pervežamų šiuo automobiliu vaikų saugumas įvertintas keturiomis žvaigždutėmis, tačiau ir pagal šį kriterijų „Volkswagen Passat” tapo vienu iš lyderių savo klasėje.
Ką tik atlikti „Euro NCAP” bandymai patvirtino gamintojų lūkesčius, kad naujasis šeštosios kartos „Volkswagen Passat” – saugus automobilis tiek juo važiuojantiems suagusiems žmonėms, tiek ir vaikams. Naujos konstrukcijos kėbulas bei papildoma jo skersinių ir išilginių stabilizatorių sistema įgalino šio automobilio, lyginant su jo pirmtaku, saugumo parametrus padidinti net 57 procentais.
Bandymų metu, kai 64 km/val. greičiu važiuojantis „Volkswagen Passat” trenkėsi į standžią nejudančią kliūtį, daugiausia nukentėjo tik jo priekis, t.y. variklio skyrius, nekeliantis grėsmės vairuotojo ar keleivių gyvybei. Tuo tarpu po šios „avarijos” beveik nepažeistos liko visos automobilio durys, kurios lengvai atsidarinėjo bei užsidarinėjo.
Testų metu palankiai įvertinta net bazinės įrangos „Passat” automobiliuose montuojama 6 saugos oro pagalvių (priekinių, šoninių bei pogalvių) sistema. Be to, priekinės saugos oro pagalvės avarijos metu išsiskleidžia laipsniškai. Pirmoje fazėje – staiga „iššauna”, o paskui, kad nemenku smūgiu netrenktų į veidą, visiškai išsiskleidžia sekundės dalimi lėčiau. Galvos apsaugos oro pagalvės iš visų šonų apsaugo važiuojančiu ne tik nuo didesnių smūgių, bet ir dūžtančių stiklų. Šalia vairuotojo sėdinčio keleivio oro saugos pagalvę galima atjungti. Tai itin praverčia tais atvejais, kai priekinėje sėdynėje sėdi vaikai arba pritvirtinama specialiai jiems skirta kėdutė.
Naujajame „Passat” visos sėdimos vietos aprūpintos tritaškiais saugos diržais, kuriuos, priklausomai nuo vairuotojo ar keleivių ūgio, galima reguliuoti pagal aukštį. Tokiu būdu saugos diržai geriau atlieka savo funkcijas. Ši, o taip pat serijinės įrangos automobiliuose montuojama ESP bei iš „Phaeton” atkeliavusi ACC (saugaus atstumo iki kitos transporto priemonės palaikymo) sistemos susilaukė palankaus vertinimo ir minėtuose „Euro NCAP” testuose.