Sparčiai besiplečiantis Klaipėdos jūrų uostas yra pajėgus aptarnauti Kinijos krovinius.
Toks pasiūlymas Susisiekimo ministerijoje antradienį pateiktas čia apsilankiusiai Kinijos Respublikos delegacijai.
Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus pažymėjo, kad Klaipėdos jūrų uostas pirmauja tarp Baltijos valstybių jūrų uostų krovinių aptarnavimo apimtimis ir užima antrą vietą po Sankt-Peterburgo.
A. Vaitkus taip pat akcentavo galimybę gabenti krovinius į ir iš Rytų į Klaipėdą traukiniais „Vikingas” ir „Merkurijus”, nes tai gana greita ir nebrangi susisiekimo priemonė.
Ministerijos valstybės sekretorius A. Mačiulis svečiams pristatė Lietuvos transporto sistemą, plėtros prioritetus, galimybes bei perspektyvas. Buvo akcentuota, kad Lietuvos transporto sistema turi gerą susisiekimą tiek su Rytais, tiek su Vakarais, ypač geležinkeliais.
Kinijos delegacijos atstovus ypač domino tranzitinės tarptautinių transporto koridorių galimybės ir efektyvumas panaudojant juos kroviniams vežti iš Rytų. Lietuvos atstovai akcentavo pastangas įgyvendinant draugišką tarifų politiką, kuri dar labiau padidintų transporto koridorių efektyvumą, ypač gabenant krovinius per Rusiją ir Baltarusiją.
Kinijos delegacija Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste detaliai susipažino su čia veikančių krovos kompanijų veikla, galimybėmis bei pajėgumais. Kinijos atstovams buvo pristatyta Klaipėdos jūrų uosto infrastruktūra, plėtros bei modernizavimo perspektyvos.
Kinijos delegacijos atstovai pripažino, kad iš visų Baltijos valstybės jūrų uostų Klaipėdos uostas jiems atrodo pajėgiausias ir labiausiai išplėtotas.
Susisiekimo ministro Petro Čėsnos nuomone, toks vertinimas yra labai svarbus siekiant sustiprinti tolesnį dviejų šalių bendradarbiavimą transporto srityje.
2005-12-13 15:53