Vairuotojai kenčia nepatogumus laukdami naujo kelio

Už europinės kokybės kelią mokama ne tik Europos Sąjungos pinigais, bet ir uostamiesčio vairuotojų bei pėsčiųjų kantrybe.

Spalio pradžioje uždraustas eismas rekonstruojamos Liepų gatvės atkarpa. Į miesto centrą norintys patekti vairuotojai turi važinėti aplinkkeliais. Tai truks iki kitų metų liepos 1 dienos. Vairuotojai priversti sukarti daugiau kilometrų, naudoti daugiau kuro ir gaišti daugiau laiko. Valdininkai sakė, jog iki šiol, išskyrus Klaipėdos autobusų parko bendrovę, dar niekas nesikreipė su prašymu kompensuoti nuostolius dėl susidariusių papildomų kilometrų.

Rekonstruojama Liepų gatvės atkarpa oficialiai vadinama šiaurinio išvažiavimo kelio iš Klaipėdos uosto trečiuoju etapu. Iš viso projekto vertė – 74 mln. litų. Mažiau nei pusę projektui reikalingų lėšų skiria Sanglaudos fondas. Likusią dalį finansuoja Lietuvos valstybė (35 proc.) ir Klaipėdos savivaldybė (20 proc.).

Geležinkelininkai neprisidėjo

Šiuo metu tvarkomas geležinkelio viadukas. Prieš keletą metų miesto valdžia derėjosi su bendrovės „Lietuvos geležinkeliai” administracija, kad ir ši prisidėtų. Geležinkelininkai išsireikalavo, kad būtų pastatyti nauji laikini bėgiai. Argumentas – kad negalima nutraukti traukinių eismo. Savivaldybės Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojas, projekto vadovas Skirmantas Buivydas patvirtino, kad geležinkelio viaduko statybą finansuoja ES ir Kelių priežiūros ir plėtros programa. Savivaldybės atstovas džiaugėsi, kad „Lietuvos geležinkeliai” bent jau nedaro jokių kliūčių ir konsultuoja techniniais klausimais.

Naujasis viadukas bus platesnis ir aukščiau, todėl jis nebekels rūpesčių sunkiasvorių sunkvežimių vairuotojams.

Šiuolaikinis kelias

Šiaurinį išvažiavimą iš Klaipėdos uosto tiesia generalinio rangovo „Lemminkainen”(Suomijadukterinė įmonė „Lemminkainen Lietuva”.

Po rekonstrukcijos Liepų gatvėje bus keturios važiuojamosios juostos, įrengti dviračių takai, šaligatvis pėstiesiems, nauji šviesoforai, apšvietimas. Tiesiami ir nauji inžineriniai tinklai, per Danę yra statomas naujas tiltas. Tuo pačiu metu platinamas Palangos plentas, todėl bus patogūs nuvažiavimai iš Liepų gatvės.

Apie pėsčiuosius nepagalvojo

Šiaurinio išvažiavimo kelio projekto techninę priežiūrą atlieka kompanijos „Scott Wilson Kirkpatrick & Co. Ltd” Lenkijos padalinys. Trečiadienį lankėsi techninės priežiūros inžinierius Marius Kubičekas. Projekto vykdytojams jis neturėjo daug pastabų. Aiškintasi, kaip išspręsti pėsčiųjų praėjimo po geležinkelio viaduku problemą. Prieš pradedant rekonstruoti viaduką nebuvo numatyta saugi perėja. Dėl to savivaldybė sulaukia skundų iš gyventojų.

Aušra Lukauskienė

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.