Prekybos centrą „Molas” iš buvusios savininkės bendrovės „Vegida” įsigijo investicinis fondas „BPT Optima”, tiesiogiai investuojanti į Baltijos šalių komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą. Naujieji šeimininkai, valdantys prekybos centrus: „Europa” Vilniuje bei „Big” uostamiestyje, kauniečius į „Molą” žada vilioti naujomis pramogomis bei parduotuvėmis.
Praėjus beveik dvejiems metams po „Molo” atidarymo, Kaune tebesklando kalbos, kad investuotojai gerokai apsiriko stadiono vietoje įkūrę prekybos centrą, kuris taip ir nepritraukė tiek pirkėjų, kiek buvo tikėtasi. Kauniečių antplūdžio naujasis prekybos gigantas sulaukė tik po iškilmingo atidarymo, o netrukus po jo vienus patalpų nuomininkus ėmė keisti kiti.
Šiais metais „Molu” susidomėjo „Baltic Property Trust” (BPT) investiciniai fondai, bendrai Baltijos šalyse valdantys 17 nekilnojamojo turto objektų, tarp jų – prekybos centrus „Europa” sostinėje ir „Big” Klaipėdoje, kelis biurų pastatus bei logistikos centrus. Rugsėjo pradžioje „BPT Optima” įsigijo „Molą”, kurį iki šiol valdė privataus kapitalo įmonė „Vegida”.
„BPT Optima” finansų direktorius Algirdas Vaitiekūnas tvirtino, jog šis Kauno prekybos centras fondui „pasirodė patrauklus dėl nevisiškai išnaudoto potencialo”. Todėl jau šių metų gruodį „Mole” turėtų duris atverti vienas moderniausių Kaune 10 takelių boulingo klubas.
„Gruodžio mėnesį taip pat numatome pertvarkyti šiuo metu prekybos tinklo „Senukai” užimamų patalpų dalį, kurioje akivaizdžiai galima plėtoti vietos rinkai patrauklesnę komercinę veiklą”, – teigė A.Vaitiekūnas.
Naujieji savininkai kauniečiams žada pristatyti naujų mažmeninės prekybos atstovų, kurie iki šiol Kaune savo parduotuvių neturėjo. Pripažįstama, kad pirmieji „Molo” savininkai neišvengė kai kurių klaidų, tačiau vėliau daugelį jų pavyko ištaisyti. Tarp šio prekybos centro privalumų minima viena sėkmingiausiai Lietuvoje dirbanti „Maxima”, kol kas vienintelė baldų ir namų prekių parduotuvė „Jysk” ir viena pirmųjų Kaune duris atvėrusių „Čili Pica” tinklo picerijų.
„BPT Optima” teigiamai vertina ir vidutinį pirkėjų srautą – per dieną „Mole” apsilanko 10 tūkst. žmonių. Tikimasi, kad po žadamų permainų šis skaičius dar labiau padidės. Beje, kol kas pokyčiai planuojami tik „Molo” viduje, o pastato išorė keistis neturėtų.
Lina Navickaitė