Žymos archyvas: kamarauskas

Šventosios uosto lauksime dar penkmetį

Dėl Šventosios uosto atstatymo susidaro paradoksali padėtis – pinigų yra, tačiau reikalai iki šiol juda lėtai. Susisiekimo ministerija patvirtino Šventosios uosto statymo programą. Pagal ją šis uostas būtų baigtas statyti 2013 metų rugsėjo 30 dieną. … Skaityti toliau

Šventojoje sujaukta uosto vizija

(1)

Susisiekimo ministerijos specialistai yra įsitikinę, kad atstatant Šventosios uostą jau padaryta didelė klaida. Šiuo metu rengiami pasiūlymai, pagal kuriuos iš esmės gali keistis šio uosto atstatymo schema. Tarp radikaliausių pasiūlymų yra ir tokių, kad reikėtų … Skaityti toliau

Žada supilti bangolaužį

Palangos paplūdimių priekrantė nesulaukia smėlio. Čia palei krantą ties Birutės kalnu žadama supilti 130-140 metrų pločio, apie pusę kilometro ilgio kalnagūbrį. Manoma, kad toks bangolaužis turėtų apsaugoti labiausiai nuo audrų nukentėjusią kopų zoną. Smėlis, skirtas … Skaityti toliau

Ieškos vietos laiveliams

Poilsiautojus prie Jūrų muziejaus plukdantiems laiveliams nebelieka vietos. Mažųjų laivelių savininkai paprašė savivaldybės jiems surasti vietų, iš kurių būtų galima paimti plukdyti žmones. Vakar pas merą apsilankęs Klaipėdos mažųjų laivų asociacijos prezidentas Algirdas Valentinas tiesiai … Skaityti toliau

Pasikeitė senosios perkėlos krantinės

Šiomis dienomis žymius pokyčius galima pastebėti senojoje perkėloje. Pasikeitė krantinė senosios perkėlos dalyje Smiltynėje. Krantinės baigtos tvarkyti ir šios savaitės pradžioje jas jau priėmė komisija. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas teigė, kad … Skaityti toliau

Botaninis reliktas – prieš uosto milijonus

Susisiekimo ministerijos patvirtintą Klaipėdos uosto investicijų programą stabdo į Lietuvos raudonąją knygą įrašyti augalai Vienas pagrindinių Klaipėdos uosto ekonomikos šaltinių – sparčiausiai tarp Baltijos šalių didėjanti konteinerių ir ratinės technikos krova – Klaipėdos valstybinio jūrų … Skaityti toliau

Kam Lietuvai reikia dar vieno uosto?

Kaip vieną pagrindinių argumentų, kodėl nereikia naujajame Klaipėdos bendrajame plane pažymėti giliavandenio uosto ties Melnrage, miesto valdžia mini tai, jog dabartinis uostas išnaudoja tik šiek tiek daugiau nei pusę savo pajėgumų. Šiandien „Vakarų ekspresas” skaitytojus … Skaityti toliau

Prasideda mūšis dėl giliavandenio uosto

Klaipėdos valdžia įnirtingai priešinasi tam, kad naujajame bendrajame miesto plane ties Melnrage būtų numatytas giliavandenis uostas. Siekdama sutvirtinti savo pozicijas, miesto Taryba netgi inicijavo miestiečių apklausą, kuri prasideda šiandien. Tokį uostamiesčio valdžios žingsnį Klaipėdos valstybinio … Skaityti toliau

Kodėl uostas nepanaudojo pinigų?

Nevykdoma šių metų uosto investicijų programa tapo pagrindiniu diskusijų objektu praėjusį savaitgalį vykusioje Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo taryboje. Daugiausiai pretenzijų reiškė laivų krovos bendrovės „Klaipėdos Smeltė”, kur pastaruoju metu ir vyko didžiausios uosto statybos, … Skaityti toliau

Smeltės kvartalas veržiasi iš uosto plėtros teritorijos

Vyriausybės bus prašoma išbraukti pietinėje miesto dalyje esantį Smeltės kvartalą iš uosto rezervinių teritorijų sąrašo. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcijos direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas vakar gyventojams pranešė, kad į Vyriausybę šiuo klausimu bus kreiptasi … Skaityti toliau