Žymos archyvas: greičiūnas

Ekonominiai principai paskendo uoste

Per penkerius artimiausius metus į Klaipėdos jūrų uostą planuojama investuoti kone pustrečio karto didesnę sumą nei prieš tai – 240 mln. litų. Kasmet didėjant investicijoms, didėja ir pačių uostininkų nepasitenkinimas bei tarpusavio prieštaravimai. Šmaikščiai juokaujama, … Skaityti toliau

Pirmininkui – akibrokštas

Praėjus pusmečiui po savivaldos rinkimų, uostamiesčio politikai pagaliau susigriebė išrinkti komitetų vadovus. Pirmininkų iki šiol nepavykdavo išrinkti, nes posėdžiuose dalyvaudavo ne visi komitetų nariai. Vakar įvykę svarbiausio – Teritorijų planavimo – komiteto pirmininko rinkimai vos … Skaityti toliau

Rėmėjų rado ir svetur

Klaipėdoje partijų rinkimų kampanijas rėmė ne tik uostamiesčio bendrovės, bet ir Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Palangos įmonės. Daugiausiai lėšų rinkimams išleido Klaipėdos konservatoriai – apie 250 tūkst. Lt, o liberalcentristai – 200 tūkst. Lt. Anot liberalcentristų … Skaityti toliau

Krovos bendrovės veiklą stiprina Jūrų perkėla

Prastas grūdų derlius ir nesklandumai šaldytų produktų rinkoje Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai (KLASCO) šiemet užkerta galimybę pakartoti pernykštį krovos rekordą, tačiau metus planuojama baigti pelningai. Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinis direktorius Valentinas Greičiūnas pažymi, … Skaityti toliau

Rudenį vėžių mėgėjams – geros dienos

(1)

Rugsėjo ir spalio mėnesiais prie vandens telkinių traukia šimtai vėžiautojų Jūs kaip norit, o man vėžiai, erkės, vorai ir kirminai – ne patys mieliausi Dievo kūriniai. Į grėsmingas vėžio žnyples žvelgdamas net pagalvoji: ne veltui … Skaityti toliau

Lietuvoje nepageidauta Jūrų perkėla tapo perspektyvia uosto dalimi

Prieš dvidešimt metų, 1986 m. spalio 3 d., Klaipėdoje iškilmingai atidaryta geležinkelio vagonus gabenančių keltų tarptautinė perkėla. Tądien iš Vokietijos atplaukė pirmas keltas „Mukran”. Visa miesto milicija buvo sukelta ant kojų, nes į perkėlos atidarymą … Skaityti toliau

Paliaubų dar nematyti

Jau daug metų vyksta savotiškas karas tarp daugiatūkstantinės žvejų mėgėjų armijos ir verslininkų, užsiimančių žvejyba, dėl to, kaip turėtų būti eksploatuojami vidaus vandens telkiniai (prie jų priskiriami ežerai, tvenkiniai ir upės). Mėgėjai praleisti laisvalaikį prie … Skaityti toliau

Uoste pradėtos krauti Rusijos trąšos

Dėl nepalankių geležinkelio tarifų kelerius pastaruosius metus Rusijos krovinių Klaipėdos uoste mažėjo ir beveik neliko. Todėl didelio šios šalies krovinio atsiradimas yra tarsi šventė. Vakar prie Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) ketvirtosios krantinės pradėtas krauti … Skaityti toliau