Skundų strėlės sminga į „airBaltic”

Šiais metais įvairias šalies institucijas užvertė keliautojų skundai dėl skrydžių bendrovės „airBaltic” veiklos. Dažniausiai vartotojai nepasitenkinimą reiškė dėl pradingusio ar sugadinto bagažo, neišmokėtų kompensacijų už atšauktus arba atidėtus skrydžius ir dėl bilietų rezervacijos.

Nepatenkintųjų Latvijos skrydžių bendrove „airBaltic” daugėja kiekvienais metais.

Europos vartotojų centro LŽ pateiktais duomenimis, pernai nusiskundimai dėl „airBaltic” veiklos sudarė 15 proc. visų šio centro gautų skundų. Šiais metais skundai dėl šio oro vežėjo išaugo ir sudaro 17 proc. visų nusiskundimų.

Rezervacijos vingrybės.
Europos vartotojų centro atstovai LŽ teigė, jog vartotojai dažniausiai skundžiasi dėl pradingusio ar sugadinto bagažo, dėl neišmokėtų kompensacijų ar dėl atšauktų arba atidėtų skrydžių. Be to, daugėja skundų dėl bendrovės „airBaltic” bilietų rezervacijos internetu.

Pavyzdžiui, Europos vartotojų centre yra užfiksuotas skundas, kai vartotojas internetu užsisakė skrydžių bendrovės „airBaltic” bilietus, tačiau vietoj suteiktos paslaugos buvo ilgokai maustomas.

Pirmąjį kartą užsisakęs ir sumokėjęs pinigus vartotojas nesulaukė aviakompanijos patvirtinimo, nors iš sąskaitos pinigai jau buvo nuskaičiuoti. Sunerimęs vartotojas kreipėsi tiesiogiai į bendrovės „airBaltic” atstovus, tačiau šie pasiūlė jam dar kartą pabandyti užsisakyti bilietus ir patikino, kad viskas išsispręs. Žmogus antrą kartą užsisakė bilietus ir jam vėl buvo nuskaičiuoti pinigai, tačiau šį kartą patvirtinimą gavo. Vartotojas vėl kreipėsi į minėtą skrydžio bendrovę, norėdamas atgauti pinigus, kuriuos nuskaitė pirmąjį kartą, tačiau aviakompanijos atstovai atsakė, kad šie pinigai liks rezervuoti kitam vartotojo skrydžiui. Tik tada, kai pasijutęs apgautas vartotojas kreipėsi į vartotojų gynėjus, aviakompanija „airBaltic” po savaitės jam sugrąžino pinigus, kuriuos buvo nuskaičiavusi iš jo sąskaitos pirmąjį kartą.

Pažeidinėja vartotojų teises

Prieš keletą mėnesių Vilniuje įvyko Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos, Latvijos vartotojų teisių gynimo centro ir Estijos vartotojų apsaugos tarybos atstovų susitikimas. Jo metu dalintasi trijų šalių teismų praktika dėl nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams.

Tąkart Latvijos vartotojų teisių apsaugos centro direktorė Baiba Vitolina atkreipė dėmesį į skrydžių bendrovės „airBaltic” pateikiamą informaciją apie skrydžių kainas ir bilietų pardavimą internetu. Lietuvos ir Estijos atstovai pritarė, kad jų šalyse taip pat nustatyta, jog ši skrydžių bendrovė neretai pažeidinėja vartotojų teises.

Dar pernai Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo Lietuvos vartotojų skundų dėl bendrovės „airBaltic” imamo nepagrįstai didelio mokesčio. Šis mokestis taikomas tuo atveju, jeigu keleiviai neišskrenda ir turi teisę susigrąžinti oro uosto mokesčius. Susitikimo dalyviai sutarė pasikeisti turima informacija apie skrydžių bendrovės „airBaltic” pažeidimus ir ateityje aptarti galimybę imtis bendrų veiksmų visose trijose Baltijos šalyse.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

2 atsiliepimai į "Skundų strėlės sminga į „airBaltic”"

  1. Gintaras

    Esu tai pat nukentejes nuo sios bendroves ir ypac nemaloniai.
    Tiesos paieka baigesi niekuo. Likau kaltas as pats ! Dabar ignoruoju sia bendrove ir patariu kitiems su siais sukciais elgtis atsargiai. 😯 👿

  2. Eva

    koks sutapimas.. ka tik pries 5 minutes norejau „uzsibukint” neva akcijinius bilietus… tik jie man raso ten kazkokias nesamones i e-mail`a….. 😕 😯

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.