Japonai plečiasi Baltijos šalyse

Viena didžiausių pasaulyje elektronikos prekių gamintojų „Matsushita Electric Industrial Co.”, geriausiai žinoma dėl prekės ženklo „Panasonic”, stiprina pozicijas Lietuvoje. Praėjusią savaitę buvo pristatyti nauji „Panasonic” produktai. Be to, buvo pranešta, kad 90-ąjį gimtadienį švenčianti korporacija keičia pavadinimą į „Panasonic Electric”.

Pirmieji žingsniai žengti

Pastaruoju metu „Panasonic” veikla Europoje pastebimai suaktyvėjo. Bendrovės vadovybė Japonijoje dar pernai nusprendė daugiau pajėgų mesti į Senąjį žemyną, ypač Centrinę bei Rytų Europą. Pagrindinis „Panasonic” biuras Europos šalims persikėlė iš Austrijos sostinės Vienos į Lenkiją, o Baltijos šalyse steigiamos atstovybės.

„Bandome plėsti savo veiklą ir didinti pardavimo apimtį, nes Europa kol kas – mažiausia mūsų rinka. Čia parduodame tik 13 proc. produkcijos, bet tai netrukus keisis. Dabar tam yra puiki proga, nes šių šalių ekonomika labai sparčiai auga. Žmonės vis daugiau pinigų gali ir nori išleisti elektronikos prietaisams”, – teigė „Panasonic” ryšių su visuomene skyriaus vadovas Lenkijai ir Baltijos šalims Radekas Jaworskis.

Įmonė taip pat ketina aktyviau bendrauti su vartotojais. Tam bus skirti ir keli interneto projektai. Vienas jų – netrukus veikti pradėsiantis e. garantijos projektas. Sugedusį pirkinį į serviso centrą atidavęs jo savininkas galės stebėti, kokia prietaiso būklė ir kada jis bus sutaisytas.

Kainos nesikeis

Nepaisant „Panasonic” ambicijų Baltijos šalių rinkose, kainų keisti neketinama. Dauguma naujų produktų bus skirti bent vidutines pajamas gaunantiems žmonėms.

Tiesa, kai kurie gaminiai ir jiems bus vargiai įperkami. Pavyzdžiui, naujų fotoaparatų kainos svyruoja nuo 160 iki beveik 2 tūkst. eurų. Tiesa, tikslios kainos bus žinomos, tik kai prekės pasieks parduotuvių lentynas.

Neketinama keisti ir pačios prekybos sistemos. Kaip iki šiol, įmonės gaminius tiesiogiai užsakys ir platins bendrovės partneriai – „Ogmina”, „Elektromarkt”, „Topo centras”, Vilbra” ir kiti.

Kelios dešimtys naujienų

Įmonės atstovai žurnalistams pristatė apie 20 naujų fotoaparatų, 10 vaizdo kamerų, po kelis kompaktinių plokštelių grotuvus ir skystųjų kristalų bei plazminius televizorius.

Daugiausia dėmesio bendrovė skyrė „Vieros” plokščiaekranių plazminių ir skystųjų kristalų televizorių linijai bei „Lumix” skaitmeniniams fotoaparatams su „Leica” objektyvais.

Naujais fotoaparatais daromų nuotraukų vaizdo raiška svyruoja nuo 8,1 iki 10,1 mln. vaizdo taškų. Juose įdiegti „Mega O.I.S.” optiniai vaizdo stabilizatoriai, iš dalies panaikinantys rankų sujudinimo efektus, kai naudojama ilgesnė ekspozicija prasto apšvietimo sąlygomis.

Naujuose modeliuose diegiama nemažai automatinių funkcijų, kurios palengvina pradedančių fotografų mėgėjų gyvenimą. Tai automatinio jautrumo, siužeto nustatymo funkcija, išrenkanti tinkamiausią fotografavimo režimą: portreto, peizažo, makrofotografavimo, naktinio peizažo ar portreto.

Veido atpažinimo sistema randa žmogaus veidą, automatiškai sufokusuoja ir nustato tinkamą ekspoziciją.

DMC-FX serijos fotoaparatas turės 25 mm kampo objektyvus. Jis, palyginti su įprastu 35 mm objektyvu, turi beveik dvigubai platesnį „matymo” lauką. DMC-FX500 fotoaparate integruotas dar ir lietimui jautrus 3,0 colių skystųjų kristalų ekranas. DMC-TZ5 integruota ir HD 720p filmavimo funkcija.

Daugelyje naujų modelių peržiūrint nuotraukas galima klausytis muzikos.

„Vieros” serijoje išsiskiria plazminiai televizoriai. Jie skirti šeimoms, turinčioms mažų vaikų. Japonų įmonės mokslininkai abiejų rūšių televizorius bandė į ekraną mėtydami vaikų žaislus, nuotolinio valdymo pultelį ir iš tam tikro aukščio ant jų leisdami metalinį rutulį. Nuo tokių smūgių skystųjų kristalų ekranuose išsiliedavo kristalai, ir televizorius tekdavo išmesti, o plazminiai likdavo sveiki.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.