Alkoholio reklamos rodymo tvarkos rengėjai renkasi į paskutinį pasitarimą

Seimo valdybos sudaryta darbo grupė, analizuojanti alkoholio reklamos transliavimo pataisas, ketvirtadienį svarstys galutinį naujos stipraus ir silpno alkoholio rodymo tvarkos variantą.
Siūloma nuo 2012 metų uždrausti alkoholio reklamą visose visuomenės informavimo priemonėse.

Taip pat siūloma drausti alkoholio reklamą švietimo, mokslo, visose sveikatos priežiūros įstaigose, visuomeniniame transporte. Taip pat planuojama, kad būtų draudžiama ir išorinė alkoholio reklama.

Iki 2012 metų siūloma alkoholio reklamą drausti per televiziją ir radiją nuo 6 val. iki 23 val., tačiau toks draudimas nebūtų taikomas alui iki 5,5 proc. stiprumo ir natūralios fermentacijos alkoholiniams gėrimams iki 13 procentų stiprumo.

Silpno – iki 13 proc. ir natūralios fermentacijos alkoholio gamintojų arba tokiais gėrimais prekiaujančių įmonių pavadinimus ar jų prekių ženklus siūloma leisti ant profesionalių sportininkų sportinės aprangos, avalynės ar kitų sporto gaminių ar sporto atributikos.

Transliuotojus siūloma įpareigoti transliuoti reklamą, propaguojančią blaivybę ir informuojančią apie alkoholio vartojimo žalą. Tam transliuotojai turėtų skirti ne mažiau kaip 10 proc. metinių pajamų, gautų už alkoholio reklamos transliavimą.

Seimo valdybos sudaryta maždaug 30 asmenų darbo grupė analizuoja ne tik silpno alkoholio reklamos transliavimo, bet kitas alkoholio rinkos aspektus reglamentuosiančias pataisas ir iki balandžio 1-osios turi pateikti savo pasiūlymus.

Nuo šių metų sausio visų alkoholinių gėrimų reklama per televiziją draudžiama nuo 6 val. iki 23 val.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba už alkoholinių gėrimų logotipo rodymą per šiemet transliuotas sporto rungtynes jau skyrė baudų TV3 ir LRT.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.