„Volkswagen” TSI variklis vėl pelnė „Metų variklio’2007” titulą

„Volkswagen” gamintojus pasiekė džiugi žinia – jų konstruktorių ir inžinierių sukurtas TSI variklis vėl pelnė tarptautinį apdovanojimą „Metų variklis’2007”. Tokia prestižine premija šis jėgos agregatas atskiroje variklių, kurių darbo tūris nuo 1 iki 1,4 litro, kategorijoje įvertinamas jau antrus metus paeiliui. Šiemet šis apdovanojimas „Volkswagen” gamintojams suteiktas dar didesne komisijos, kurios sudėtyje buvo 61 žurnalistas iš 29 pasaulio šalių, balsų persvara.

Benzininiame tiesioginio įpurškimo variklyje pritaikius naują sudvigubintą oro pripūtimo technologiją (TSI) ir suderinus klasikinio išmetamųjų dujų turbokompresoriaus galimybes su mechaniškai varomu kompresoriumi, „Volkswagen” gamintojams pavyko įgyvendinti naują variklių koncepciją.

Ši technologija leidžia sumažinti variklio darbo tūrį iki 1,4 l. To dėka sumažėja degalų sąnaudos bei išmetamųjų dujų emisija, o dvigubo pripūtimo technologija ženkliai padidina važiavimo malonumą. Tuo galėjo įsitikinti daugelis įsigiję naujus „Volkswagen” automobilius, kurių ratus suka nauji TSI varikliai. Jie jau montuojami į „Golf”, „Touran”, „Jetta” ir „Golf Plus” modelius. Birželio pradžioje TSI varikliai bus pradėti montuoti ir į naujuosius „VW Golf Variant”.

Didelę variklio galią ir mažas degalų sąnaudas TSI jėgos agregatai bene įtikinamiausiai demonstruoja „VW Golf” modelyje, kuris su 103 kW/140 AG TSI varikliu 100 km/h greitį pasiekia per 8,8 sekundės ir gali važiuoti maksimaliu 205 km/h greičiu, vidutiniškai sunaudodamas tik 7,1 litro degalų 100 km kelio. Užmiesčio keliuose tokiam automobiliui su tokiu varikliu pakanka vos 5,7 l degalų.

Panašius rodiklius pasiekia ir „Golf GT” su 125 kW/170 AG TSI jėgaine. 100 km/h greitį jis išvysto per 7,9 sekundės ir gali važiuoti maksimaliu 220 km/h greičiu vidutiniškai naudodamas tik 7,3 l degalų.

Abu „VW Golf” variantus, kaip ir rinkoje esančius kitus modelius su TSI varikliais, klientai gali pasirinkti ir su dvidiske DSG sankaba.

TSI ir DSG – tai pagrindiniai „Volkswagen” suplanuotos ir įgyvendintos naujos strategijos struktūriniai elementai. Kiti šios strategijos agregatai dabar jau yra pasiekę baigiamąjį etapą ir dar šiais metais pasirodys rinkoje. Tai 90 kW/122 AG TSI varikliai, skirti kompaktinės ir vidutinės klasės modeliams su pirmąja pasaulyje 7 laipsnių dvidiske DSG transmisija.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.